Forum sojuszu Aces High uni 23
To jest forum sojuszu Aces High. Proszę rejestrować się nickiem z Ogame
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Forum sojuszu Aces High uni 23 Strona Główna
->
Hyde Park
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy Sojuszu
----------------
Handel
Off Topic
----------------
Hyde Park
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Lisekid
Wysłany: Pią 19:13, 08 Wrz 2006
Temat postu:
Ja znam bugi m.in na moona surowce itp Ni uzywam ich i nie bede dawal gdyz one zbyt ulatwiaja gre i to jets nie fair.No iznam sposoby na free i prawie free Komandor ale nie uzywam bo to kradziez:>Powiem tylko ze jest troche bugow na koncie komandor
uli aleister
Wysłany: Sob 20:42, 15 Lip 2006
Temat postu:
a ciekawe czy z tym laboratorium mozna na raz zrobic kilka poziomow badan roznych albo tego samego hehe
Darth DooM
Wysłany: Śro 22:20, 29 Mar 2006
Temat postu:
odnośnie bugów, to zdaje mi się, że jeden odkryłem i pernamentnie go wykorzystuję ;P wysyłałem i nadal wysyłam flotę na fs z moona na pz (zawsze przy tej samej planetce w moim układzie) nawet jak tego pz nie było(i to już mi na buga wyglądało). moje recki zawsze zbierały okrągłe 0. a robiłem to codzień, nawet nie sprawdzając, czy planeta nadal istnieje - aż tu pewnego razu przeglądam galaktykę, a tu... tej planetki nie ma! próba wysłania floty na pz w tymn rejonie - pełne powodzenie. po kilku dniach jakis nowy gracz zajął mi to miejsce, a fsy robie tam cały czas, mimo że nigdy pz tam nie ma
próbowałem to robić na planety w innych układach, ale nie skutkowało.
Lukaszszsz
Wysłany: Śro 10:25, 29 Mar 2006
Temat postu:
nie wiem jak ja to zrobiłem ale zbudowałem sobie 60 dużych transporterów zamiast wysłać ich jako flotę... powaga, klkiałem na zakładce flota
?
Yabol
Wysłany: Śro 5:53, 29 Mar 2006
Temat postu:
O... Pierwszy raz o takim czymś słyszę...
Lukaszszsz
Wysłany: Wto 19:31, 28 Mar 2006
Temat postu:
ta gra mnie wnerwia, chciałem wysłać transport, kliknąłem wszystkie surowce, strona wróciła do menu a 400k metalu i 400k kryształu poszło się je**ć...
dobrze że nie zniknęła mi cała surówka (2mln)
VoOdOo90
Wysłany: Nie 14:44, 19 Lut 2006
Temat postu:
bo własie chciałem se dzis cos takiego zrobic ]:> moze sie jeszcze uda
Yabol
Wysłany: Nie 14:17, 19 Lut 2006
Temat postu:
Tak, bez zarzutu
Co ciekawe, jak pisałem o tym na innym uni, to ktoś mi zacytował tutorial:
Cytat:
W trakcie przeprowadzania badan nie mozna rozbudowac zadnego z posiadanych laboratoriów. (Wskazówka: Mozna najpierw zlecic prace budowlane nad laboratorium, a potem rozpoczac badania na innej planecie. Byc moze jest to bug, który zostanie któregos dnia usuniety.)
Nie wiem, kto redaguje tutorial, ale skoro tak tam jest napisane i nikt nic o tym nie pisze, to może jest to dozwolone nawet...
VoOdOo90
Wysłany: Nie 13:28, 19 Lut 2006
Temat postu:
Yabol a działa jeszcze tem bug z badaniami :> :]
snake333333
Wysłany: Nie 14:45, 08 Sty 2006
Temat postu:
Dobrze wiedziec... ja tak czasem robilem...
Lukaszszsz
Wysłany: Nie 14:42, 08 Sty 2006
Temat postu:
Ja znam fajny bug. Twoja flota jest traktowana jako sondy szpiegowskie.
Znajomemu ukazał się komunikat: Kontakt z napadającą flotą został przerwany gdyż została zestrzelona w pierwszej rundzie. (Stracił 900 OW a wygral by z kolesiem na luzie). To jest dopiero BUG !!!
d_omel
Wysłany: Nie 14:10, 08 Sty 2006
Temat postu:
moze zna ktos jeszcze jakies błedy w grze taki mała ale czasem przydatne prosze pisac jak ktos nie wie niech poprostu sobbie daruje pisanie jakis głópich postów
tutaj same
bugi (błędy w grze)
Yabol
Wysłany: Nie 12:51, 08 Sty 2006
Temat postu:
Bugów jest kilka, tylko większości ciężko używać, bo pojawiają się losowo...
Chyba każdy spotkał się z komunikatem "Flottenfahlstart" przy wysyłaniu floty. Czasem się to zdarza, a może zaszkodzić, gdy ktoś próbuje uciec z planety tuż przed atakiem agresora (gdy np. został namierzony falangą). Raz ktoś mnie atakował i właśnie tak chciałem zrobić i miałem ten błąd dwa razy pod rząd, już myślałem, że mam po flocie... Ale nie. Udało się. A najlepsze w tym wszystkim, że godzina RW z jego ataku była o 2 sekundy wcześniej niż godzina wysłania mojej floty... To właściwie kolejny bug - opóźnienia serwera. Floty praktycznie zawsze dolatują ok. 3-5 sekunf poźniej, niż powinny.
Kolejny bug, o którym wiem, że się zdarza, to gdy ktoś kogoś atakuje, flota agresora dolatuje do celu, floty w pierwszej rundzie mówią sobie "Cześć" i bez strzału flota agresora wraca z powrotem... To jest dopiero wkurzające... Szczególnie, gdy ktoś wyśle dużą flotę ikosztuje go to sporo deu...
A ja sam przypadkiem znalazłem buga, który jest przydatny. Jest ciekawa rzecz z badaniami. Wiadomo, że jeżeli budujemy laboratorium, to nie można nic badać. Przynajmniej w teorii. Jeżeli mamy włączone jakieś badania, to nie da się włączyć budowy laboratorium, bo ma na czerwono "pracuje". Ale jeżeli zrobimy to odwrotnie, najpierw włączamy rozbudowę, a potem klikniemy jakieś badania, to pomimo, że jest tam komunikat "Badania nie mogą być prowadzone, bo laboratorium badawcze jest w rozbudowie.", to klikając jakieś badania, surowce zostają na nie pobrane i badania się włączają. Nie widać tego, na pierwszy rzut oka nic się nie zmienia, ale jak mówię, surowce są pobrane i te badania trwają. Po zakończeniu budowy laboratorium pojawia się czas do końca badań i nie jest tak, że zaczyna się badać wtedy, kiedy laboratorium kończy się budować, badania trwają od momentu ich włączenia...
Jedyny minus jest taki, że jeżeli się rozmyślimy i chcemy anulować badania, to trzeba najpierw wyłączyć budowę laboratorium, co przy wyższych poziomach, np. 12 poziom lab 2 dni, może być dość bolesne...
d_omel
Wysłany: Nie 11:56, 08 Sty 2006
Temat postu:
ja znam jeden odnosnie elektrowni fuzyjnej
chociaz sie nie ma na planecie deuteru a syntezator deuteru ma 1 lev i działa no na 100% a elektrownie fuzyjna na naprzykład 8 lev
to syntezator zarabia około 10 jednostek deuteru a wlektrownia fuzyjna pobiera około 200deuterów i idzie oczywiscie na 100% to energia jest taka jak powinna byc na 100% (około 860przy zurzyci deuteru 11 a normalnie powino byc około 200)
taka głupota ale dział (tylko wtwdy to skutkuje gdy ktos nie ma na planecie deuteru bo w innym przypadku elektrownie bedzie pobierała deuter z zapasów )
troche namieszłaem ale chyba zrozumiecie zobaczcie sobie u siebie
Lukaszszsz
Wysłany: Nie 18:54, 09 Paź 2005
Temat postu:
Głupie pytanie. Jak byśmy znali to:
Albo bylibyśmy na 1 miejscach
Albo nie używali ich, aby nie psuć sobie zabawy.
Spodziewać się możesz którejśz tych 2 odpowiedzi.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin